Jestem właścicielem Quality Progress
Doradztwo i szkolenia:
Quality Progress działa na rynku usług doradczych od 1998 roku i obecnie stanowi liczny zespół konsultantów i trenerów, spośród których wszyscy posiadają formalne uprawnienia i referencje.
Działalność Quality Progress łączy nasze zainteresowania biznesowe, naukowe i dydaktyczne. Dywersyfikacja podstaw systemowego zarządzania jakością, wzrost zainteresowania filozofią TQM wykazywany przez bardzo różnorodne organizacje, nowe wymagania rynku i oczekiwania w tym względzie stały się podstawą dla powołania i rozwoju konsorcjum Quality Progress.
Quality Progress tworzy zespół, indywidualnie dla każdego projektu, w zależności od potrzeb. Pracujemy w wielu branżach w sferze zarządzania jakością, co gwarantuje nasz indywidualny rozwój oraz szeroki wachlarz doświadczeń. Konsultanci Quality Progress mają uprawnienia auditorów wiodących IRCA (International Register of Certificated Auditors) oraz doświadczenia kierowników projektów i auditorów z kilkudziesięciu organizacji.
Zatrudniamy pracowników posiadających szeroką wiedzę w zakresie procesów zarządzania i wymagań, jakim powinna sprostać organizacja w sferze zarządzania; w zależności od potrzeb współpracujemy z najlepszymi specjalistami i ekspertami branżowymi wybranych dziedzin. Zdajemy sobie sprawę, że najlepszymi specjalistami w odniesieniu do organizacji firmy, jej produktów i świadczonych usług jesteście Państwo sami i czerpiemy z Waszych doświadczeń.
Wiele certyfikatów naszych Klientów to pierwsze w Polsce certyfikaty z określonych branż. Nasi pracownicy mają zakaz konkurencji, przez co gwarantujemy spójne zasady współpracy z Klientami oraz pełne zaangażowanie i bezpieczeństwo Klientów. Zarządzamy projektami zgodnie z zasadami Prince 2, ISO/IEC 27001.
Na liście referencyjnej Quality Progress jest ponad 500 organizacji.
Urząd Miasta Poznania – ISO 9001, ISO 14001, bezpieczeństwo informacji, zarządzanie procesowe, szkolenia z zakresu kontroli zarządczej, zarządzania ryzykiem, SZJ; Urząd Miejski w Dębnie – ISO 9001, CAF 2006, badanie satysfakcji klientów i pracowników, szkolenia z zakresu „kompetencji miękkich”; Urząd Miasta i Gminy Myślibórz – ISO 9001, CAF 2006, badanie satysfakcji klientów i pracowników, szkolenia z zakresu „kompetencji miękkich”; Urząd Gminy w Boleszkowicach – ISO 9001, CAF 2006, badanie satysfakcji klientów i pracowników, szkolenia z zakresu „kompetencji miękkich”; Urząd Gminy w Bierzwniku – ISO 9001, CAF 2006, badanie satysfakcji klientów i pracowników, szkolenia z zakresu „kompetencji miękkich”; Urząd Gminy Lubiszyn – ISO 9001, CAF 2006, badanie satysfakcji klientów i pracowników, szkolenia z zakresu „kompetencji miękkich”; Urząd Miasta w Barlinku – ISO 9001, CAF 2006, badanie satysfakcji klientów i pracowników, szkolenia z zakresu „kompetencji miękkich”; Urząd Miasta w Warnicach – ISO 9001, CAF 2006, badanie satysfakcji klientów i pracowników, szkolenia z zakresu „kompetencji miękkich”; Urząd Miasta w Choszcznie – ISO 9001, CAF 2006, badanie satysfakcji klientów i pracowników, szkolenia z zakresu „kompetencji miękkich”; Urząd Gminy w Nowogródku Pomorskim – ISO 9001, CAF 2006, badanie satysfakcji klientów i pracowników, szkolenia z zakresu „kompetencji miękkich”; Urząd Gminy w Krzęcinie – ISO 9001, CAF 2006, badanie satysfakcji klientów i pracowników, szkolenia z zakresu „kompetencji miękkich”; Starostwo Powiatowe w Myśliborzu – ISO 9001, CAF 2006, badanie satysfakcji klientów i pracowników, szkolenia z zakresu „kompetencji miękkich”; Starostwo Powiatowe w Gostyniu – ISO 9001; Starostwo Powiatowe w Żarach – ISO 9001; Starostwo Powiatowe w Koszalinie – ISO 9001; Starostwo Powiatowe w Szczecinku – ISO 9001; Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu – ISO 9001; Urząd Miejski w Sulechowie – ISO 9001, projekt na narzędziu informatycznym; Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko – Pomorskiego – ISO 9001; Starostwo Powiatowe w Aleksandrowie Kujawskim – ISO 9001; Starostwo Powiatowe w Brodnicy –ISO 9001, ISO 14001; Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy – ISO 9001; Starostwo Powiatowe w Chełmnie – ISO 9001; Starostwo Powiatowe w Golubiu-Dobrzynie – ISO 9001; Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu – ISO 9001; Starostwo Powiatowe w Mogilnie – ISO 9001; Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim – ISO 9001; Starostwo Powiatowe w Toruniu – ISO 9001; Starostwo Powiatowe w Tucholi – ISO 9001; Starostwo Powiatowe w Wąbrzeźnie – ISO 9001; Starostwo Powiatowe we Włocławku – ISO 9001; Urząd Miasta i Gminy Łasin – ISO 9001, ISO 14001; Urząd Miasta Chełmży – ISO 9001; Urząd Gminy Koronowo – ISO 9001; Urząd Gminy Kowalewo Pomorskie – ISO 9001; Starostwo Powiatowe w Świeciu – ISO 9001, ISO 14001;Urząd Gminy i Miasta Lubraniec – ISO 9001; Urząd Gminy Pakość – ISO 9001; Urząd Gminy Solec Kujawski – ISO 9001; Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu – ISO 9001, ISO 14001, zarządzanie procesowe; Urząd Miasta i Gminy Nowe Skalmierzyce – ISO 9001; Urząd Miejski Wrocławia – System Ekozarządzania i Audytu EMAS, szkolenia z zakresu SPZK oraz systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji; Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu – szkolenia z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi; Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością i środowiskowego oraz systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji; Urząd Miasta Kielce – szkolenia z zakresu ISO 9001, ISO /IEC 27001, SPZK oraz metody CAF, kontroli zarządczej; Urząd Gminy Dopiewo – szkolenia z zakresu Savoir-Vivre urzędnika; Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością, środowiskowego i bhp, obsługi klienta, rozwiązywania konfliktów, badania satysfakcji klienta; Urząd Miasta Świnoujście – CAF 2006; Urząd Miejski w Wolinie – CAF 2006; Urząd Miejski w Dziwnowie – CAF 2006; Urząd Miasta i Gminy Gołańcz – CAF 2006; Urząd Miejski w Wągrowcu – CAF 2006; Starostwo Powiatowe w Wągrowcu – CAF 2006; Urząd Gminy Damasławek – CAF 2006; Urząd Miejski w Koszalinie – CAF 2006, Balanced Scorecard, specjalistyczne szkolenia zamknięte z zakresu zarządzania, kurs języka migowego, kurs języka angielskiego; audyt zatrudnienia, zarządzanie kompetencjami; Urząd Gminy Czernica – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością, badanie satysfakcji klienta; Urząd Gminy Kostomłoty – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością, badanie satysfakcji klienta; Starostwo Powiatowe w Wołowie – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością, badanie satysfakcji klienta; Urząd Miasta Siechnice – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością, badanie satysfakcji klienta; Urząd Gminy Długołęka – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością, badanie satysfakcji klienta; Urząd Gminy Wisznia Mała – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością, badanie satysfakcji klienta; Starostwo Powiatowe w Złotoryi – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością, środowiskowego i bhp, badanie satysfakcji klienta; Gmina Brudzew – ISO 9001, szkolenie z zakresu kontroli zarządczej; Urząd Miejski w Łęczycy – szkolenie z zakresu monitorowania satysfakcji klienta; Urząd Gminy Rzgów – szkolenie z zakresu kontroli zarządczej; UMIG w Kłodawie – szkolenie z zakresu kontroli zarządczej; Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim – szkolenie z zakresu kontroli zarządczej; Urząd Miejski w Kole – szkolenie z zakresu kontroli zarządczej; Urząd Gminy Brzeźnio – szkolenie z zakresu kontroli zarządczej; Gminny Ośrodek Oświaty i Wychowania w Brzeźniu – szkolenie z zakresu kontroli zarządczej; Urząd Gminy Rzeczyca – szkolenie z zakresu kontroli zarządczej; Urząd Gminy w Lututowie – szkolenie z zakresu kontroli zarządczej; Urząd Miejski w Opocznie – szkolenie z zakresu kontroli zarządczej; Urząd Gminy w Brąszewicach – szkolenie z zakresu kontroli zarządczej; Urząd Miejski w Pułtusku – szkolenie z zakresu kontroli zarządczej; Urząd Gminy w Różanie – szkolenie z zakresu kontroli zarządczej; Urząd Gminy Wąsewo – szkolenie z zakresu kontroli zarządczej; Urząd Gminy Kotuń – szkolenie z zakresu kontroli zarządczej; Urząd Gminy Szulborze Wielkie – szkolenie z zakresu kontroli zarządczej; Urząd Gminy Andrzejewo – szkolenie z zakresu kontroli zarządczej; Urząd Gminy Secemin – szkolenie z zakresu kontroli zarządczej; Urząd Gminy Bieliny – szkolenie z zakresu kontroli zarządczej; Urząd Gminy Klimontów – szkolenie z zakresu kontroli zarządczej; Urząd Gminy Raków – szkolenie z zakresu kontroli zarządczej; Gmina Końskie – szkolenie z zakresu kontroli zarządczej; Urząd Gminy Moskorzew – szkolenie z zakresu kontroli zarządczej; Starostwo Powiatowe w Bytowie – ISO 9001, badanie satysfakcji klienta, procedura konsultacji społecznych, mapa aktywności organizacji pozarządowych; Urząd Gminy w Borzytuchomiu – ISO 9001, badanie satysfakcji klienta, procedura konsultacji społecznych, mapa aktywności organizacji pozarządowych; Urząd Gminy w Czarnej Dąbrówce – ISO 9001, badanie satysfakcji klienta, procedura konsultacji społecznych, mapa aktywności organizacji pozarządowych; Urząd Gminy w Parchowie – ISO 9001, badanie satysfakcji klienta, procedura konsultacji społecznych, mapa aktywności organizacji pozarządowych; Urząd Gminy w Studzienicach – ISO 9001, badanie satysfakcji klienta, procedura konsultacji społecznych, mapa aktywności organizacji pozarządowych; Urząd Miasta Łodzi – szkolenie z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Gminy Lipowiec Kościelny – ISO 9001; Urząd Gminy Szydłowo – ISO 9001; Urząd Gminy Kuczbork-Osada – ISO 9001; Urząd Gminy Lubowidz – ISO 9001; Urząd Miasta i Gminy Daleszyce – ISO 9001, CAF; Urząd Miasta Siemianowice Śląskie – szkolenia z zakresu badania satysfakcji klienta, komunikacji; Starostwo Powiatowe Kamienna Góra – opracowanie standardów postępowania z klientem, szkolenia z zakresu obsługi klienta, rozwiązywania konfliktów, metod i technik zapewnienia jakości i efektywności; Urząd Gminy Lelów – szkolenia z zakresu obsługi klienta; Urząd Gminy Miedźno – szkolenia z zakresu obsługi klienta; Starostwo Powiatowe w Miliczu – opracowanie standardów postępowania z klientem, szkolenia m in. z zakresu obsługi klienta, rozwiązywania konfliktów; Urząd Gminy Otyń – szkolenia z zakresu obsługi klienta; Urząd Gminy Prusice – szkolenia z zakresu obsługi klienta, Kaizen, metod i technik zapewnienia jakości i efektywności; Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Nadnoteckich – badania satysfakcji klientów, konsultacje społeczne; Urząd Miasta w Trzciance – badania satysfakcji klientów; Urząd Gminy Lubasz – badania satysfakcji klientów, konsultacje społeczne; Urząd Miejski w Wieleniu – badania satysfakcji klientów, konsultacje społeczne; Urząd Miasta w Czarnkowie – badania satysfakcji klientów, konsultacje społeczne; Urząd Gminy Miasteczko Krajeńskie – badania satysfakcji klientów, konsultacje społeczne; Urząd Gminy Budzyń – badania satysfakcji klientów, konsultacje społeczne; Urząd Miejski w Ujściu – badania satysfakcji klientów, konsultacje społeczne; Urząd Miasta Piły – konsultacje społeczne; Urząd Miasta i Gminy Wysoka – konsultacje społeczne; FDRL – Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji – system zarządzania satysfakcją pracowników; Gmina Iwanowice – system zarządzania satysfakcją pracowników; Gmina Łapsze Niżne – system zarządzania satysfakcją pracowników; Gmina Biały Dunajec – system zarządzania satysfakcją pracowników; Urząd Gminy Sadki – wdrożenie CAF 2013; Urząd Gminy Rzeczenica – wdrożenie CAF 2013; Urząd Miasta i Gminy Biały Bór – wdrożenie CAF 2013; Urząd Miasta i Gminy Skoki – wdrożenie CAF 2013
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów – koordynacja i realizacja projektu wdrożenia metody CAF 2006 ora podejścia procesowego z wybranych urzędach administracji rządowej, doradztwo i coaching dla zespołu projektowego DSC KPRM; Ministerstwo Gospodarki – zarządzanie procesowe; Wielkopolski Urząd Wojewódzki – ISO 9001, zarządzanie procesowe, SPZK; Ośrodek Informatyki Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu – ISO 9001; Zakład Obsługi Administracji Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu – ISO 9001; Małopolski Urząd Wojewódzki – zarządzanie procesowe, benchmarking, szkolenia z wybranych obszarów zarządzania; Główny Inspektorat Sanitarny – zarządzanie procesowe, SPZK; Urząd Skarbowy w Świnoujściu – CAF 2006; Pomorski Urząd Wojewódzki – CAF 2006; Urząd Skarbowy w Malborku – CAF 2006; Urząd Skarbowy w Kartuzach – CAF 2006; Urząd Skarbowy w Nakle nad Notecią – CAF 2006; I Urząd Skarbowy w Bydgoszczy – CAF 2006; Kujawsko-Pomorski Urząd Skarbowy – CAF 2006; Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki – CAF 2006; Izba Skarbowa w Bydgoszczy – CAF 2006; Lubuski Urząd Skarbowy w Zielonej Górze – CAF 2006; Lubuski Urząd Wojewódzki – CAF 2006, wdrażanie usprawnień i szkolenia z zakresu komunikacji wewnętrznej; Urząd Skarbowy w Rawiczu – CAF 2006, szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy w Wągrowcu – CAF 2006; Urząd Skarbowy w Pleszewie – CAF 2006, szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Pierwszy Urząd Skarbowy w Kaliszu – CAF 2006, szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla Miasta Poznania – CAF 2006; Urząd Skarbowy w Bolesławcu – CAF 2006; Urząd Skarbowy w Środzie Śląskiej – CAF 2006; Urząd Skarbowy w Górze – CAF 2006; Urząd Skarbowy w Lubinie – CAF 2006; Opolski Urząd Wojewódzki – CAF 2006; Urząd Skarbowy w Szczytnie – CAF 2006; Urząd Skarbowy w Elblągu – CAF 2006; Urząd Skarbowy w Braniewie – CAF 2006; Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki – CAF 2006, benchmarking, szkolenia z wybranych obszarów zarządzania; Urząd Skarbowy w Sokółce – CAF 2006; I Urząd Skarbowy w Białymstoku – CAF 2006; Izba Celna w Białymstoku – CAF 2006; Urząd Skarbowy w Szydłowcu – CAF 2006; Urząd Skarbowy Warszawa Bielany – CAF 2006; Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy – CAF 2006; Główny Inspektorat Transportu Drogowego – CAF 2006; Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego – CAF 2006; Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej – CAF 2006; Centrala Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego – CAF 2006, szkolenia doskonalące z zakresu metody CAF oraz kontroli zarządczej; Władza Wdrażająca Programy Europejskie – CAF 2006; Świętokrzyski Urząd Wojewódzki – CAF 2006, benchmarking, szkolenia z wybranych obszarów zarządzania; Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Kielcach – CAF 2006; Drugi Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej – CAF 2006; Drugi Śląski Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej – CAF 2006; Urząd Skarbowy Czechowice-Dziedzice – CAF 2006; Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach – CAF 2006; Wyższy Urząd Górniczy – CAF 2006; Urząd Skarbowy w Miechowie – CAF 2006; Urząd Skarbowy Kraków Prądnik – CAF 2006; Urząd Skarbowy w Kraśniku – CAF 2006; Urząd Skarbowy w Zamościu – CAF 2006; Inspektorat Ochrony Środowiska w Lublinie – CAF 2006; Urząd Skarbowy w Dębicy – CAF 2006; Oddział Celny w Mielcu – CAF 2006; Urząd Skarbowy w Białogardzie – CAF 2006; Izba Skarbowa w Zielonej Górze – CAF 2006; Urząd Skarbowy w Zduńskiej Woli – CAF 2006; Biuro Krajowej Informacji Podatkowej w Lesznie – CAF 2006; Izba Skarbowa we Wrocławiu – CAF 2006; Urząd Skarbowy we Wrocławiu-Krzyki – CAF 2006; Urząd Skarbowy w Legnicy – CAF 2006; Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu – CAF 2006; Izba Celna w Toruniu – CAF 2006, szkolenia doskonalące z zakresu metody CAF; Urząd Skarbowy w Chełmnie – CAF 2006; Izba Celna w Łodzi – CAF 2006; Izba Skarbowa w Łodzi – CAF 2006; Biuro Krajowej Informacji Podatkowej w Płocku – CAF 2006; Drugi Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście – CAF 2006; Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie – CAF 2006; Urząd Skarbowy w Brzegu – CAF 2006; Izba Celna w Przemyślu – CAF 2006; Urząd Skarbowy w Przemyślu – CAF 2006; Biuro Krajowej Informacji Podatkowej w Bielsku-Białej – CAF 2006; Urząd Skarbowy w Jędrzejowie – CAF 2006; Izba Skarbowa w Poznaniu – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; I Urząd Skarbowy w Poznaniu – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy Poznań – Śródmieście – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy Poznań – Winogrady – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy Poznań – Wilda – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy Poznań – Jeżyce – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy Poznań – Grunwald – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy Poznań – Nowe Miasto – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy w Lesznie – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy w Jarocinie – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy w Grodzisku Wlkp. – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy w Kościanie – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy w Gostyniu – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy w Krotoszynie – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy w Śremie – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy w Środzie Wlkp. – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy w Wolsztynie – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Drugi Urząd Skarbowy w Kaliszu – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Drugi Wielkopolski Urząd Skarbowy w Kaliszu – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy w Czarnkowie – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy w Chodzieży – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy w Gnieźnie – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy w Złotowie – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy w Obornikach – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy w Szamotułach – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy w Międzychodzie – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy we Wrześni – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy w Nowym Tomyślu – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy w Pile – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy w Słupcy – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy w Kępnie – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy w Kole – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy w Koninie – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy w Turku – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy w Ostrzeszowie – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Urząd Skarbowy w Ostrowie Wlkp. – szkolenia z zakresu systemu zarządzania jakością; Lubelski Urząd Wojewódzki – benchmarking, szkolenia z wybranych obszarów zarządzania; Podkarpacki Urząd Wojewódzki – benchmarking, szkolenia z wybranych obszarów zarządzania; Ministerstwo Sprawiedliwości – podejście procesowe, zarządzanie strategiczne, zarządzanie przez cele, zarządzanie wiedzą; Izba Celna w Warszawie – warsztaty z zakresu samooceny CAF
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie – koncepcja modelu systemu zarządzania, wdrożenie modeli systemu zarządzania jakością (model dot. finansów, model dot. zarządzania kadrami, model dot. infrastruktury, model dot. jakości kształcenia); Wyższa Szkoła Logistyki w Poznaniu – opracowanie modelu systemu zarządzania jakością, wdrożenie modeli systemu zarządzania jakością (model dot. finansów, model dot. zarządzania kadrami, model dot. infrastruktury, model dot. jakości kształcenia); Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu – wdrożenie modeli systemu zarządzania jakością (model dot. finansów, model dot. zarządzania kadrami, model dot. infrastruktury, model dot. jakości kształcenia), opracowanie i wdrożenie regulaminu organizacyjnego; Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie – szkolenia SZJ, zarządzanie organizacją; Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki – audyty modeli zarządzania uczelnią wyższą; Politechnika Opolska – szkolenia z zakresu zarządzania ryzykiem nadużyć oraz kontroli zarządczej; Zespół Szkół Łączności w Poznaniu – ISO 9001, wsparcie informatyczne; Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Małopolska Szkoła Administracji Publicznej – wdrożenie CAF 2013 w 4 JST